تبليغات کليکي (PPC) با استفاده از Google Adwords





کليد اصلي موفقيت در تبليغات، پيدا کردن روشي براي انتقال اطلاعات خود به مردم و داشتن حداقل هزينه در ازاي آن است. تبليغات به ازاي هر کليک ساده‌ترين راه براي افزايش ترافيک سايت شما است و از طريق کمپين تبليغاتي موتور جستجو مي‌توانيد سود خوبي به دست آوريد. روش Google AdWords مشهورترين شکل تبليغات در بين کسب‌وکارهاي کوچک است که نوعي پشتيباني از تبليغات آنلاين و بازاريابي اينترنتي است. بخشي از دليل آن، شهرت گوگل است و بخش ديگر آن مربوط به نوع پرداخت آن است که صاحبان کسب‌وکار مي‌توانند با تنظيم پرداخت حداکثر روزانه براي کليک‌هاي انجام شده، هزينه را تحت کنترل خود نگه دارند.


تبليغات پرداخت به ازاي هر کليک (PPC)


تبليغات PPC چگونه کار مي‌کند؟


زماني که از روش PPC استفاده مي‌کنيد، شما فقط مسئول پرداخت هزينه به ازاي هر کليک انجام شده روي آگهي تبليغاتي و بازديد از سايتتان هستيد، از اين رو به آن «پرداخت کليکي» مي‌گويند. تبليغات در صفحات نتايج جستجو يا سايت‌هايي که به عنوان سايت مرتبط با کلمه‌ي کليدي شما شناسايي شده‌اند، قرار داده مي‌شوند.


مقدار هزينه‌ي پرداختي بستگي به قيمت پيشنهادي شما نسبت به کلمات کليدي که انتخاب کرده‌ايد، دارد. کلماتي را که کاربران براي پيدا کردن نتايج مطلوب در موتورهاي جستجوگر سرچ مي‌کنند را کلمه کليدي مي‌گويند. در تبليغات کليکي قيمت کلماتي که بيشتر جستجو مي‌شوند با ساير کلمات يکسان نيست و محدوده قيمت اين کلمات که رقابت در آن‌ها زياد است، مسلماً گران‌تر هستند. بنابراين در تعيين کلمات کليدي بايد ابتدا بودجه‌ي خود را در نظر بگيريد. بهتر است به امتياز کيفي Google AdWords اهميت بدهيد که به رتبه‌بندي گوگل و سازگاري کلمات کليدي شما با تبليغي که انجام مي‌دهيد، مربوط بوده و دليل مهم بودن اين موضوع تاثير زياد کيفيت عبارات، بر روي هزينه‌ها و قدرت نفوذ تبليغات شما است. مبلغ پيشنهادي بالا (بالاترين امتياز کيفي) احتمال نمايش آگهي شما را در بالاي آگهي‌هاي حاصل از نتايج جستجو افزايش مي‌دهد. هنگامي که تبليغات کليکي خود را با مهارت بالا مديريت کنيد، افراد زيادي تبليغات شما را مشاهده مي‌کنند و اين افراد به مرور زمان و مشاهده‌ي تبليغات‌تان، به مشتري شما تبديل مي‌شوند.


تبليغات PPC


روش‌هاي ديگري که Google AdWords مي‌تواند به شما کمک کند


گوگل AdWords نه تنها يک پلتفرم پرداخت کليکي است، بلکه يک ابزار قدرتمند است که مي‌تواند به عنوان يک قالب تبليغاتي براي تبليغات آنلاين شما استفاده شود. علاوه بر اين، گوگل به عنوان بزرگ‌ترين شبکه‌ي بازاريابي جهاني وب راه خوبي براي قرار گرفتن وب‌سايت شما در اينترنت است. با قرار دادن مبلغ پيشنهادي بالا براي هر کلمه‌ي کليدي، هر زمان که شخصي کلمه‌ي کليدي شما در موتور جستجو تايپ کرد، شما نيز متوجه آن خواهيد شد.


تنظيم و مديريت Google AdWords


تنظيم و مديريت Google AdWords


کار با Google AdWords باعث مي‌شود که مديريت تبليغات به روش پرداخت کليکي راحت‌تر شود. ابتدا يک حساب کاربري ايجاد مي‌کنيد، سپس کلمات کليدي بالقوه را انتخاب مي‌کنيد، متن آگهي خود را ثبت مي‌کنيد و سپس مبلغ پيشنهادي خود را براي هر کليک تنظيم مي‌کنيد و حداکثر هزينه‌ي روزانه خود براي کل کليک‌هاي انجام شده روي کلمات کليدي مورد نظر خود را تعيين مي‌کنيد. بعد از اين مراحل شما بايد تصميم بگيريد که تبليغات شما در کجا نمايش داده شود. صفحات جستجوي گوگل؟ ديگر سايت‌ها مانند (شبکه محتوا – Google AdSense)؟ يا هردوي اين‌ها؟ همچنين شما مي‌توانيد از ويژگي هدف‌گيري سايت بهره ببريد که به شما اجازه انتخاب برخي از سايت‌هايي منتشر کننده تبليغات شما را مي‌دهد.


نمايش تبليغات به تأييد آن توسط گوگل بستگي دارد اما روند تأييد و راه‌اندازي تبليغ بسيار سريع است.


سايت‌هايي براي ميزباني تبليغات شما وجود دارند، زيرا کسب درآمد با Google AdSense به يک کسب‌وکار داغ تبديل شده است. هنگامي که روي لينک قرار داده شده کليک انجام مي‌شود، بخشي از پرداخت به حساب Google AdWords و بخشي از نيز از طريق Google AdSense به حساب صاحب سايت هدايت مي‌شود.



گوگل به شما کمک مي‌کند که طرز کار کردن با Google AdWords را ياد بگيريد


گوگل آموزش‌هاي آنلايني در بخش‌هاي کوچک و آسان، در اختيار کاربران مشتاق قرار مي‌دهد تا قبل از ايجاد يک حساب در Google AdWords، طرز کار با آن را ياد بگيرند. Google AdWords با ديگر برنامه‌هاي استاندارد پرداخت کليکي متفاوت است.


Google AdWords


ويژگي اولويت موقعيتي (Position Preference) در Google AdWords


شما مي‌توانيد، علاوه بر مبلغ پيشنهادي خود براي هر کلمه‌ي کليدي از عوامل ديگري مانند امتياز کيفي که هزينه‌ي توافقي براي هر کليک مي‌گيرد، براي تعيين رتبه‌ي تبليغ خود استفاده کنيد که در آخر اين دو هزينه با هم حساب مي‌شوند.


گوگل به شما اين اجازه را مي‌دهد که اولويت موقعيت خود را مشخص کنيد. با استفاده از اين گزينه مي‌توانيد آگهي خود را در بالاترين يا پايين‌ترين موقعيت قابل قبول براي تبليغات Google AdWords قرار دهيد به طوري که اگر در کمترين موقعيت قابل قبول هم قرار نگيريد، آگهي تبليغ شما نمايش داده نمي‌شود.


اولويت موقعيتي مربوط به آگهي‌هاي مختلف شما مي‌توانند با يکديگر متفاوت باشند. با استفاده از اين ابزار شما مي‌توانيد حدس بزنيد که روي آگهي شما چند بار کليک انجام مي‌شود و بر اساس آن، هزينه‌ي کمپين تبليغاتي خودتان را محاسبه کنيد. متوقف کردن کمپين پرداخت کليکي يا ايجاد مکث در آن کار آسان و سريعي است.


بازاريابي اينترنتي


نتيجه‌گيري: PPC با Google AdWords


روش تبليغات PPC مي‌تواند بخش مهمي از بازاريابي اينترنتي شما و استراتژي اعمال شده شما بر روي موتور جستجو باشد. شما مي‌توانيد به راحتي يک دوره‌ي آموزشي با قيمت مناسب و مرتبط با بازاريابي پرداخت کليکي پيدا کنيد تا با استفاده از آن مهارت‌هاي خود را در اين زمينه بهبود ببخشيد. استفاده از پرداخت کليکي مؤثر است و مي‌تواند باعث افزايش ترافيک سايت و درآمد شما بشود.


سرويس Google AdWords مجموعه‌اي از ابزارهاي مناسب براي مديريت هزينه‌هاي تبليغاتي خود را در پرداخت کليکيارائه مي‌دهد. يادگيري طرز استفاده از آن با آموزش‌هاي آنلاين، درک، ايجاد و مديريت آن را براي شما راحت‌تر مي‌کند و مي‌توانيد تبليغات آنلاين خود را با کيفيت هر چه تمام‌تر در اختيار افرادي که به دنبال محصولات و خدمات شما هستند، قرار دهيد.


سرويس Google AdWords


استفاده از Google AdWords يک تجربه يادگيري عالي است. به خاطر ويژگي‌هاي آسان پيگيري تبليغات خود، مي‌توانيد از اشتباهاتي که هنگام استفاده از اين ابزار انجام داده‌ايد، درس بگيريد و در انتخاب کلمات کليدي متناسب و سازگار با محصولات و تبليغات خود دقت کنيد و به مرور زمان شما خودتان نيز متوجه خواهيد شد که کدام کلمات کليدي شما را به نتيجه‌ي مطلوب مي‌رسانند و کدام کلمات مناسب اين کار نيستند.


اگر مي‌خواهيد از Google AdWords استفاده کنيد، ابتدا بايد يک حساب Google براي خودتان ايجاد کنيد.


تبليغات PPC فقط يکي از ابزارهاي موجود براي کسب‌وکارهاي خانگي در هنگام بازاريابي آنلاين است.


 


منبع: چطورپديا



مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : تبليغات ,استفاده ,google ,پرداخت ,کليدي ,کلمات ,google adwords ,کلمات کليدي ,پرداخت کليکي ,تبليغات کليکي ,مبلغ پيشنهادي ,صاحبان کسب‌وکار مي‌توانند
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

اسکوتر برقی چیست؟ مشاور مدیریت فروش دوربين مداربسته / تکنولوژي و اخبار دوربين مداربسته / نصب دوربين راه های لاغری بازار بزرگ پودر ایران اسباب کشی آسان و بی دردسر makian01 Heather کسب درآمد اینترنتی Music3nter